تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳

سوءاستفاده سارق از خواب شهروندان | شبح سیاه دستگیر شد

دزد سیاهپوشی که هنگام صبح وارد منازل مردم می‌شد و گوشی‌های تلفن آنان را می‌ربود، در بازجویی‌های فنی ماموران انتظامی به ۱۰ فقره سرقت خود اعتراف کرد.

سینا سرلک

رویداد۲۴ خراسان نوشت: سحرگاه دوم خرداد مردی با صدای بازشدن در اتاق از خواب پرید و شبح سیاه‌پوشی را دید که وارد منزلش شده و با سرقت گوشی تلفن قصد فرار دارد. این مرد بی‎درنگ فریاد زد و به طرف سارق دوید. در حالی که اعضای خانواده این مرد وحشت‎زده به این حادثه می‌نگریستند، او دزد سیاه‎پوش را روی زمین انداخت و با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت.

طولی نکشید که نیرو‌های انتظامی با دستور رئیس کلانتری عازم منزل مذکور شدند و شبح سیاه را به کلانتری انتقال دادند. دقایقی بعد بازجویی‌های فنی از این سارق جوان درحالی آغاز شد که مستنداتی از سرقت‌های دیگر با همین شیوه به دست آمد.


بیشتر بخوانید:  لحظه عملیات پلیس برای دستگیری ۱۰ شرور در باغ آذری


بررسی‌های افسران دایره تجسس بیانگر آن بود که شبح سیاه قبلا نیز هنگام فرار از چنگ شهروندان موتورسیکلت خود را رها کرده و با پای پیاده از محل سرقت گریخته بود. در همین حال تحقیقات ادامه یافت و مشخص شد که وی در خیابان‌های مسلم و گاز مشهد نیز با همین شگرد سرقت‌هایی انجام داده و گوشی‌های سرقتی را در اطراف آرامگاه خواجه ربیع به مالخران فروخته است.

بنابر این گزارش، این متهم که ادعا می‌کند زمانی که شهروندان در خواب هستند به منزل آنان دستبرد می‌زند تاکنون ارتکاب ۱۰ فقره سرقت را پذیرفته است. بررسی‌های بیشتر در این باره ادامه دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما